‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

miércoles, 23 de mayo de 2012

Sota el mateix esteL*




1. Explica què significa per a tu el projecte "Sota el mateix estel" i què t'ha aportat durant el curs. Mínim cinc línies.


El projecte "Sota el mateix estel" m'ha aportat moltes coses.
Una de les més importants ha estat la de poder conèixer més profundament als meus companys de la classe i compartir rialles, temes, imatges i comentaris amb ells; ha estat molt divertit ja que em posat tots de la nostra part, ens ha motivat i ens ha donat ganes de treballar en grup.
Però també s'ha de dir que tot això ho hem fet gràcies a la nostra tutora perquè ella ha estat la que ens ha anat donant idees de el que podiem fer i sobretot, ens ha motivat!
Mai havia fet feina amb un sistema com aquest i he de dir, que m'ha encantat i ho tornaria a repetir.

            2. Fes una descripció del teu grup de classe. Pensa que podria anar inclosa a la introducció del nostre llibre.
A la nostra classe no n'hi ha cap que se sembli i crec que això ens ha fet agafar-mos tant de apressi i que en cap moment del curs tinguem una discussió. Ja està clar que en moltes ocasions no ens han agradat l'opinió de l'un o de l'altra però em aprés a parlar les coses i a arribar a un acord amb el fi de que no arribés a més i poder parlar amb tranquil·litat i moderi-tat
Ens coneixíem tots d'abans i no ha fet falta el primer contacte, presentar-nos, entaular una amistat, etc. Ha estat molt fàcil compenetrar entre tots i, si ens donessin a elegir tornar a formar una classe per fer el Mòduls Voluntaris, personalment, triaria a tots i cada un dels que em segut enguany.


           3. Fes un escrit en forma d'agraïment a na Carolina Ibac per la seva atenció amb nosaltres al llarg del curs. 
A na Carolina l'hi em de donar les gràcies també per moltes coses. Una de les causes principals per les que l'hi hauriem de donar les gràcies és per haver-mos ensenyat a entendre, llegir i apreciar la poesia i sobre tot, la seva. 
Cada un de nosaltres segurament estarem d'acord en que mai se'ns hauria ocorregut llegir-ne amb aquesta intensitat, inclús analitzar-la o bé, escriure-ne! 
Ara l'entenem i a algun de nosaltres fins i tots ens agrada. 
Ah! i que no se m'olvidi que el que més m'ha agradat i em guardo el bon record per sempre, són tots aquests poemes que ens ha dedicat a cada un de nosaltres reflectint a la perfecció com som i el que ens agrada.
En definitiva, ha estat molt agradable fer feina així i enguany no podem dir que no haguem aprés moltíssimes coses!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario