‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

domingo, 6 de mayo de 2012

Dia perfecte.



El meu dia perfecte consistiria en estar amb tots els meus, fent el que més m'agrada; i aquest dia, va ocurrir dia 5 de Maig.
El meu germà gran, en Jordi, va venir a visitar-nos a la meva família i jo després de molts de mesos sense vore'l, per sorpresa.
Ell es cuiner a Londres i a casa meva, encara que la professió que més hi abunda sigui la de mestra/e, tots, i dic amb rotunditat TOTS, ens encanta cuinar.
Dic que va ser el meu dia perfecte perque ens vam passar tot el dia cuinant, tots junts i difrutant moltíssim. Preparàrem postres, el dinar, el berenar i el sopar.
Cada un de nosaltres aportava idees i no hi va haver cap discusió.
Sona estrany que m'emocioni tant una ''tonteria'' com aquesta però es que a la meva família hi ha molts pocs moments on poguem estar tots junts i algres.
Som moltíssims i cadasqun de nosaltres es podria dir que té ''la seva vida'' i per jo és importantíssim estar en tots ells.
Bé, al que anam; Pel dematí, quan ens vam aixecar vam preparar el berenar fen't un chocolata a la taça amb ensaïmadeta jeje.
Després, per a l'hora de dinar, vam preparar un rostit de solomillo amb tres salses diferents; cada un de nosaltres en va aportar una i vam poder tastar de tots.
L'horabaixa, el meu germà Jordi va preparar uns crepes amb més chocolata i per acompanyar, nata montada; qüasi no em vam menjar perquè esteim plens del dinar, però es que a ell l'hi encanta menjar! Aunque sigui menjar per menjar, l'hi enamora!
I, a l'hora de sopar, després de totes les grans menjades que vam fer, varem prepar una ensalada tíbia i per acompanyar uns ous estrellats amb una salsa també feta del meu germà.

No pareix que hagi de ser un dia molt perfecte el passar-s'ho dins una cuina però amb la millor companyia i bona cara, tot es perfecte!

No hay comentarios:

Publicar un comentario