‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

lunes, 18 de junio de 2012

Escrit..

1. Fes un escrit sobre el que ha estat per a tu aquest any. Pots explicar com ha anat la teva relació amb els companys, amb el professorat i amb el centre en general. També com has duit el tema dels estudis i les diferents activitats realitzades. Intenta pensar què és el que te'n duus d'aquest curs.




A dia d'avui només queden quatre dies exactament perquè la meva vida a l'institut acabi, i, sincerament, encara no m'ho crec! Sempre havia desitjat aquest moment i més encara l'havia somiat tenguent el títol d'E.s.o a les meves mans.. és una sensació extranya però a la vegada molt agradable ja que penso que m'ho he guanyat.
Aquest any ha estat perfecte. El meu tracte amb els companys no ha pogut ésser millor i se'ns ha fet molt agradable el curs; tots ens coneixíem d'enrrere e inclús em anat a classe junts anys passats i penso que per això encara s'ha fet més agradable la convivència dins la classe.
Amb els mestres també ha estat molt fàcil aquest curs respecte a la relació amb ells. Cap dels que em tingut enguany els havíem tingut mai. Només em tingut tres mestres: n'Antònia que ha estat la nostra tutora, en Kike que ens ha fet classes de matemàtiques i naturals; na Margalida, que substituí a nen Kike mentre que ell estava de baixa per ''paternitat'' i a nen Joan que ens ha donat Inglés. 
Amb tots ells em tingut un tracte agradable, cordial i bo de dur. No hi ha hagut baralles si no que tot el contrari. N'estic orgullosa d'haver pogut gaudir d'aquets mestres i companys i si hagués de tornar a fer aquest curs ho faria de la mateixa manera i amb les mateixes persones.
Els estudis els he duit beníssim. Ho duc tot aprovat i a més amb bastanta bona nota. Els exàmens no han estat molt complicats encara que abans de fer-los quasi sempre em posava histèrica i em passava el dia anterior estudiant per no suspendre! I després resultava que no era per tant.. M'he intentat esforçar al màxim, no donar problemes i fer que a les altres persones se'ls hi fes més agradable i que jo no fos un problema perquè tenc un caràcter molt fort i a vegades, molt dolent i això m'ha passat factura anys enrrere. 
Respecte a les activitats que em realitzat, han estat poques però intenses. Excursions, si no m'equivoco n'hem fetes dues i les dues han estat a Palma; la primera, anàrem només els de la nostra classe a veure a nen Jaume Bonet quan feia la vaga de fam al Casal de Can Alcover, anàrem allà a fer-li una entrevista d'aveure com estava duguent la vaga, el perquè ho feia i les conseqüències que n'estava patint tan psicològica com psíquica-ment i en especial aquest moment, no l'oblidaré mai. Al sortir de veure en Jaume, anàrem al ''Fornet de sa Soca" el qual pertany a un psicòleg que a causa de la crisi no pot exercir la seva feina per la qual havia estudiat tan i a dia d'avui ha creat aquest forn on tots els ingredients son naturals, cultivats per ell o coneguts pròxims a ells; tot està fet a mà i tot es boníssim!! Ens ensenyàrem les instal·lacions, el personal que hi feia feina i ens convidaren a berenar del que nosaltres triàssim. 
La segona excursió va ser a Palma també, però aquesta vegada no hi vam anar tots sols, si no que hi vam anar amb els de PQPI1 i els de 4t de Diversificació. Aquest dia, no em va agradar tant perquè quan anàrem a palma simplement la classe i la nostra tutora va ser millor, però bé, també em va agradar. Caminàrem molt, d'un lloc a l'altre per veure els edificis, estàtues i llocs més identificatius de Palma i també aprenguérem moltes coses.
En definitiva, el dia a dia durant aquest curs no ha pogut ésser millor. Sortim ben preparats d'aquest curs encara que dos o tres encara hagin de venir l'any que ve a recuperar algunes assignatures pendents. La nostra tutora ens ha instaurat uns valors imprescindibles i ens ha informat i preparat del que ens espera a la vida que ens comença ara tan d'estudiants com laboral. La nostra vida d'estudiant comença ara i personalment, he de dir que en tenc més ganes que mai gràcies a tot el que he passat, fet i aprés aquest any!
Me'n duc el PQPI1 i el Mòdul Voluntari dins el meu cor, crec, per tota la vida! Hi he guanyat molt amb aquests dos cursos tant com a persona com a l'escola. És el millor que hagués pogut fer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario