‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

lunes, 11 de junio de 2012

6 de Juny*


1. Explica quines coses t'agraden més de la natura. En fas una descripció.

Personalment, mai m'havia entretingut en apreciar la natura, en fixar-me en ella n'hi en estar amb ella.
Darrerament m'he ''aficionat'' a anar d'excursió i m'agrada molt anar a caminar per camins de la muntanya i passar-hi el dia allà.
És increïble la tranquil·litat que et pot arribar a aportar i el ben estar que sents quan hi ets. El cant dels ocells, el renou de les flors i fulles que es mouen, l'olor que desprenen els arbres i tot el conjunt de la vegetació que hi ha. 
Inclús m'atreviria a dir que les cases que hi ha, són més guapes pel lloc on són que una altra que es ben maca i està enmig de la ciutat.
La natura es preciosa i l'em de cuidar; dona vida i a més penso que és una bona medicina per desconnectar i fer-hi coses.
A més, la natura que hi ha a Mallorca, és preciosa. Hi ha llocs increïbles, cales meravelloses, la Serra de Tramuntana és espectacular i amaga mil i un racons dels que te'n recordes sense voler perquè cada un d'ells és màgic; també, a Orient, i tenim unes cascades i quan les vaig veure vaig alucinar perquè pareix que això només hi ha d'ésser a les pel·lícules i descobreixes que encara que no siguin igual d'espectaculars que a les pel·lícules són igual de precioses i, en fi, que la natura i especialment a Mallorca és preciosa i hauriem de gaudir-ne un poc més d'ella perquè com ja he dit, tranquil·litza i dona un sensació de pau que és perfecta.

2. Cerca un poema que t'agradi especialment, el penges amb una imatge i el comentes. Sobretot has d'explicar per què t'ha agradat.




Sentir,
sentir que tu mano es mi caricia,
sentir que tu sueño es mi deseo,
sentir que tu mirada es mi descanso,
sentir que tu nombre es mi canción,
sentir que tu boca es mi refugio,
sentir que tu alma es mi regalo.
Sentir que existes...
Sentir que vivo para amarte.

He triat aquest poema perquè estic enamorada. Vull sentir moltes coses amb ell, i moltes coses són aquestes que descriu el poema. L'estim i vull viure sempre amb aquest sentiment i que ell pensi i actuï de la mateixa manera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario