‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

miércoles, 23 de mayo de 2012

LES MARES... Què li regal a la mamà? Una besada, un somriure i una poesia!


 1. Què li vas regalar a la teva mare?
Li vaig regalar un quadre amb una imatge que era un cossiol ple de rosses roses per la seva sala de cosir que és tota rosa i l'hi feia falta un toque ''cuqui''

              2. Escriu una carta a la teva mare explicant-li el que significa per a tu. No tenguis vergonya, tal vegada diràs coses que no t'atreveixes a dir-li a la cara i que són molt importants. Després li podeu fer llegir i segur la fareu molt feliç. La pots escriure en la llengua que vulguis. Mínim: 20 línees.
Hola mamaíta! Saps que tu i jo em tingut moltes diferències però, no canviaria per res del món així com estam ara.
Encara que moltes vegades hagis sentit que no t'estimava o que te menyspreava vull dir-te que mai he deixat d'estimar-te i que sempre t'he admirat. 
T'estimo amb locura i per jo, ets una super mamà. Es increïble com ens has criat, tot el que ens has donat i lo molt que has lluitat per treure-mos endavant. 
Necessitaria una altra vida per tornar-te tot el que has fet per jo. I tot el que dic, ho dic, perquè se que amb jo has tingut molts de problemes; en ocasions te fet plorar molt, i perquè has hagut de tenir molta paciència amb jo.
Sempre m'han contat que jo vaig ser la teva primera nina i vas disfrutar de tenir-me i era com una jugueta per tu de la que no et separaves mai, i jo feia el mateix amb tu. 
Se que ho saps, però et recordo, que me'n empanadesc moltíssim de aquella etapa horrible que vaig tenir i et demano mil perdons per haver-te destruït de tal manera, haver-te parlat d'aquella manera i d'haver-te fet sentir com et vaig fer sentir; no sabia el que feia ni el que deia ni el que pensava, i tu sempre vas intentar fer-mo veure pero jo em vaig emprenyar en no voler veure res.
A dia d'avui me'n adono compte de que dels errors se'n aprèn i que si em donessin l'oportunitat de tornar arrere sapiguent el que podria passar no faria ni una mil·lèsima part de tot el que vaig fer i intentaria fer-ho tot totalment diferent i valorant-e com et mereixes.
Finalment, el que et vull dir és que per jo ets lo millor que hi ha a aquest món i que el dia que em faltis sé que serà un gran cop per jo perquè mare només n'hi ha una i hi ha moltes coses que no he disfrutat amb tu en el seu moment i me'n en recordaré sempre. Però t'asseguro que sempre em quedaré amb els bons moments, amb que ho has donat tot per jo, i clar estar, que em quedo amb l'amor incondicional que em dones dia a dia i se que em donaràs fins al teu darrer halé. 
Gràcies mamà per ser com ets, i per estimar-mos a jo i als meus germans de la manera que ho fas; per nosaltres, ets PERFECTE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario