‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

miércoles, 9 de noviembre de 2011

Nadie te ha querido como tú te mereces: poesía d'Isabel García Mellado

1. Llegeix aquest poema i analitza'l formalment ( núm. d'estrofes, versos, tipus de rima... )

Aquest poema consta de 10 estrofes de 38 versos i la rima és assonant.

2. El tema del poema (una sola paraula)

Desamor. 




3. Contingut del poema.

El poema, esta escrit per a una noia. Se l'hi diu, bàsicament, que obri els ulls i que se'n adoni compte de que, encara que ella es pensi que si, ningú encara l'ha estimada ni l'ha tractada com es mereix ja que, per la persona que escriu el poema, és com ''una princesa''.

4. Et sents identificat amb el que diu? Per què?

No m'hi sento identificada ja que penso que a jo sí que m'han estimat alguna vegada com em meresc i molt. Precisament, avui dia, estic passant una etapa a la meva vida que, possiblement d'aqui uns dies, setmanes, mesos, anys me'n enrigui de la situació però avui dia, considero que amb la persona que ''estic'' m'estima com em meresc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario