‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

martes, 21 de febrero de 2012

Ahir, refranys amorosos, avui parlam d'amor, sense més.


Aquesta carta, va dedicada a la meva parella...

Desde que et vaig conèixer sabia que entre tu i jo hi havia un sentiment, desde fa sis mesos aquell sentiment es va despertar i ara mateix em consider la persona mes afortunada per poder gaudir de la teva companyia i el teu afecte que em regales cada dia; no hi ha dia que no em sorprenguis gratament, ets especial i, em fas ser-ho quan estic amb tu.
Ara mateix ja no m'imagin un futur que no sigui al teu costat perquè amb poc temps m'has donat molt i crec que jo he fet el mateix, o almenys això he intentat.
M'agrada cada racó del teu cos i de la teva personalitat i m'enamor més i més de tu amb el pas del temps.
M'agrada el teu somnriure, que em mimis, que m'abraçis fortament tot l'horabaixa i no m'amollis fins a l'hora d'anarte'n a dormir, ador les arruguetes que se te fan al front quan rius.
M'encanta la teva manera de ser perquè ets feliç i me contagies la teva felicitat.
No canviaria cap moment dels que he pasat al teu costat ni per tot l'or del món ja que tots els moments són especials; ho feim tot junts! El dinar, el sopar, dormir, parlar, riure, plorar, etcétera. I això em sorprén perquè jo som una persona molt ''solitaria'' com aquell qui diu, m'agrada tenir els meus moments (que són quasi tots), m'agrada difrutar del silenci, i moltes coses més que tu saps, però me n'he adonat compte que tots aquets moments no els necessit i que només et necessit a tu, al meu costat.
Ets molt més que el meu al·lot, ets el meu millor amic, ets com un germà, ets la persona a la que vull veure cada dematí al aixecarme i la persona que vull veure cada vespre antes de dormirme.
Simplement, ho ets TOT!
Ja està clar que només duim mitj any junts, però tenc un bon presentiment amb tu, sé que ens anirà bé i que junts farem moltes coses.
És un poc prest per dir-ho, però... vull pasar la resta de la meva vida al teu costat! Has entrat trepitjant molt fort a la meva vida i crec que ja serà molt difícil d'oblidar-ho tot i, és més, no ho vull per res!
I, finalment, et dire que T'estim! que T'estiiiiiiiiiiim amb locura i que no vull que canviis mai perquè així, ets maravellós!








No hay comentarios:

Publicar un comentario