‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

lunes, 17 de octubre de 2011

La Pena De Mort.







             La pena de mort es l'execució d'un presoner per un delicte o un crim.
            Aquest càstig es remunta als principis de la història escrita. La pena de mort ha estat part dels sistemes judicials des del principi de l'existència d'aquests mateixos; ja que generalment el càstigs comunitaris incloïen càstig corporal, repudi, exili i execució. 
           En la Constitució espanyola, el dret a la vida és un valor superior de l'ordenament jurídic; no només prohibeix la pena de mort com a càstig legal, sinó també les penes legals o tractes inhumans o degradants.

OPINIÓ PERSONAL         


           Jo penso que la pena de mort a Espanya hauria d'estar aprovada perquè hi ha molts de delictes causats per persones que causen molt de mal a altres i, si em passés a jo, no em bastaria amb que la persona que ha fet mal a la meva família o a jo simplement passi ''uns anys'' a la presó.          
          Penso que ningú es ningú per llevar-li la vida algú i si hi ha qualcú que es digna a fer-ho, mereix el mateix càstig. 



     



RESUM TEXT.           


            Sobre el que diu de l'home que ha estat condemnat a la pena de mort per aquest delicte no hi estic d'acord perquè penso que no és tan greu com el fet de matar algú.           
            Però, seguesc pensant que en els casos on ha mort gent innocent s'hauría d'aplicar la pena de mort i sense pensar amb la família i amics del condemnat perquè la família i amics de la persona fall-escuda al crim està igual o pitjor que la família del condemnat, per altra banda, amb l'exemple d'aquest home que ha estat condemnat, si li volen posar un gran càstig amb una cadena perpètua i que no tornés a sortir al carrer ja basta, es inclús més cruel que morir perquè n'ets conscient de que no sortiràs mai més d'allà i al que condemnem a pena de mort simplement, desapareix i ja està? No és just.

No hay comentarios:

Publicar un comentario