‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

miércoles, 26 de octubre de 2011

Imatges Espectaculars, enriqueix el teu blog.


I per acabar, aquí estic jo a la Serra de Tramuntana. Em vaig pujar al lloc més alt que vaig trobar i em vaig passar hores allà... és fantàstic de veres... la sensació de aïllament que et provoca i el silenci que hi ha... no hi ha paraules per descriure-ho!!!




A principis d'aquest estiu vaig anar de viatge a França, París, amb la meva mare i les meves germanes petites. Va ser un viatge de ''nines'' on vaig disfrutar molt i on vaig conèixer llocs nous i clar està, la ciutat de París!




És fantàstic veure com es pon el Sol a Mallorca amb aquestes platges que tenim.
En el meu cas, si m'agrada veure com es pon a les platges però, des de casa meva també es veu perfectament i m'encanta seure'm a mirar com es pon i més si es tota sola perquè és un moment en el que em relaxo molt i penso amb moltes coses...



Les cascades d'Orient, són precioses... Estan a Mallorca hi si els e veus quan ha plogut, és a dir, ''en plena acció'' és una passada ja que no hi ha moltes coses similars a la nostra illa.



El paisatge que es veu és Andorra en ple hivern. He vist la neu però, a Mallorca, així que mai he pogut disfrutar de la quantitat de neu suficient per poder fer-hi les típiques activitats i la veritat és que m'encantaria!




Aquí tenim es Calo des Moro, és una petita cala situada als Llombards (Mallorca). 
És una cala preciosa amb una aigua cristallina i d'un color turquesa preciós com es pot observar a la imatge. 

A l'estiu m'encanta anar-hi encara que, com que es molt petita, s'omple-ix molt ràpid de gent i hi ha a vegades que no tens lloc per estar.


                                                


La Serra de Tramuntana, quan està nevada, tots els paisatges són preciosos. M'encanta anar-hi quan hi està nevant de ple i estar allà. Acampar-hi també m'encanta, penso que es la zona de Mallorca on et pots aïllar de manera absoluta i evadir del renou. Es fantàstic.


                                           

Aquesta imatge es de Deià, un poble de Mallorca que està a la Serra de Tramuntana. M'encanta aquest poble, és molt guapo encara que sigui petit; I, casualment, es diu, que és el poble ''dels pintors'' i a jo m'agrada molt dibuixar i pintar.


                                         

Això és Alemanya. No hi he anat mai però és on viu el meu pare i com que el veig molt poc m'agrada mirar coses com aquestes per recordar-lo.



Aquesta imatge és de Londres, la vaig fer l'any passat quan vaig anar a veure al meu germà. Està feta a un parc on hi havia molts d'esquirols i cignes. Vàrem berenar allà i m'ho vaig passar molt bé; el meu germà encara és a Londres i l'enyor molt, per això té bastant de significat per jo aquesta imatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario