‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

miércoles, 19 de octubre de 2011

Feina per avui dilluns, 17 d'cotubre de 2011



                                           



            Dia 15 d'octubre es va celebrar la manifestació internacional convocada per Democràcia Real Ya, DRY i moviments 15-M.

           El 15 d'octubre ciutadans i ciutadanes de tot el món sortiren al carrer per mostrar la seva indignació per la pèrdua dels nostres drets a mans de l'aliança entre els poders financers i la classe política.

                                       


           Havíem pensat quantes vegades tendírem l'oportunitat de viure en primera persona un moment històric, per a participar activament en la construcció d'una societat millor, mes justa amb milers i milers de persones d'arreu el món, que pensen que la democràcia real ha de ser una realitat i no un utopia! Per això, es feu la manifestació al Parc de la Mar, Dissabte 15 d'Octubre, a les 19 hores.



--------------------------------------------







              La meva cançó preferida, és aquesta, d'Aldeanos, Fue un placer.

              No només tinc aquesta cançó preferida, sinó totes les d'aquest grup de música perquè em sento identificada amb la majoria de les lletres de les cançons que ells mateixos composen i, sovint, empren els ritmes d'altres cançons conegudes i en canvien la lletra.

              Penso que són molt originals i que ho fan molt bé; a més, és l'estil de música que a jo m'encanta, el Rap.

No hay comentarios:

Publicar un comentario