‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

martes, 10 de enero de 2012

Ball amb el vent.



1. Quan vas descobrir qui eren els reis? Com va ser? T'hagués agradat no saber-ho fins més tard o abans?



Vaig descobrir qui eren els reis als 7 anys perqué la meva mare se'n havia anat a un sopar i jo em vaig quedar a casa meva amb els meus germans mirant una pel·lícula i, quan varen fer uns anuncis, vaig anar al bany de l'habitació de la meva mare (perqué era el que em quedava més a prop) i em vaig trobar tots els regals a dins la banyera i ja m'ho vàren haver de contar però, m'hagués agradat no saber-ho fins més tard o fins i tot mai perqué és una cosa molt màgica i m'encantava aquella sensació que tenia a la panxa quan havia de venir el pare noel o els reis mags, aquells nirvills que no em deixaven ni menjar ni dormir i aquelles ganes d'omplir la carta amb juguetes infinítes... Però, supós que tot te el seu moment i, he de reconèixer que ara també m'agrada molt preparar tots el regals per a les meves germanes i fer-lis creure amb aquestes coses i que encara estiguin més nirvioses.






2. Comenta el poema.


El poema parla de l'arribada dels reis, de com aquesta celebració atreu a tanta gent i, dona a entendre, diguent: fins que una nit arriben tres reism,amb cofres, catifes, que és la nit dels regals per als nins i per suposat per als mes grans.
També explica que als reis, prèviament de la seva arribada, se'ls descriu i anomena una millonada de vegades a les cartes que fan els nins. És una nit màgica, la majoria de les persones, es reuneixen en família i es un dia per a disfrutar familiarment i estar feliç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario