‎"En la juventud aprendemos y en la madurez comprendemos"

miércoles, 21 de septiembre de 2011

Així som jo!

          

            No m'agrada gaire això de descriurem.. però amem que hi podem fer!

            Som una nina d'estatura normal, amb el pel llarg, llis i obscur, tinc els ulls de color marró fort i la pell molt morena. Tinc un caràcter un poc complicat, i he de dir que,  a vegades, no m'aguanto ni jo mateixa. Sempre ric, això és vera, però si alguna cosa no m'agrada em poso de mal humor molt ràpidament i em costa bastant calmar-me, és a dir, sóc molt temperamental. Però no tot són defectes! Una de les meves millors virtuts és que som molt organitzada i ordenada, que això, a la vegada, podria ser un problema perquè m'agrada tenir-ho tot tan ''a la meva'' que si algú em desordena o em canvia els plans... me molesta.

           El meu dia a dia no en té res d'emocionant ja que no tinc cap ''hobbi'' en especial, encara que una de les coses que més m'agraden és dibuixar, pintar, dissenyar i decorar!... Vull que sigui al que em dediqui el dia de demà perquè, baix el meu punt de vista, penso que se'm dona bastant bé i és una cosa que em fa oblidar el temps i disfrut fent-ho. No a tothom se li dóna bé això de tenir imaginació per fer aquestes coses i penso que és un privilegi.

            Ara això sí, una de les coses més importants per jo, és la meva família, es vera que a vegades no en vull saber res de ells per les típiques discussions familiars, però a la fi, és l'única cosa ''fixada'' que tens a la vida perquè mai es separen de tu i per molt que passi, t'acollen sempre. Amb aquest tema, estic un poc trista, ja que un germà meu al que estim moltíssim viu a l'estranger i el meu pare també... Els enyor massa i no hi ha un dia que no pensi amb ells, però bé, per altra banda és una cosa bona perquè tinc casa a Londres i Alemanya, jeje..  En definitiva, puc dir que la meva família és una de les coses que necessito per viure!


             I així és com pens que som, ni més, ni manco.




          

No hay comentarios:

Publicar un comentario